Fijn Op Orde reacties

geduld

Ondanks alles wat er gebeurt is, alle problemen die er hebben gespeeld, alle moeilijke situaties die zijn voorgekomen vanuit mijn trauma’s en verleden. In de loop der jaren gaven meerdere andere begeleiding het op. Anita heeft altijd geduld gehad voor mij, gaf niet op en heeft mij geholpen te realizeren waar ik hulp nodig had. Af en toe was het even knokken, maar ze hield vol, en daar ben ik zeer dankbaar voor.

/ Reactie

fijn-contact

Bedankt voor een fijn en mooi contact heb ik met je gehad. Warm en lieve vrouw die fijn met me mee denkt. Dank je wel.

/ Reactie

dankjewel

Ik kan wel zeggen dat mijn leven totaal is veranderd na de hulp van Anita… De chaos is eindelijk na jaren weg, zowel in huis als in mijn hoofd. Ik voel me sterk, ben tevreden en gelukkig. Ik heb heel veel geleerd van haar en heb nu mijn leven op de rit zoals ik het zelf graag wil. Anita…je bent echt een topper…

/ Reactie