Ondanks alles wat er gebeurt is, alle problemen die er hebben gespeeld, alle moeilijke situaties die zijn voorgekomen vanuit mijn trauma’s en verleden. In de loop der jaren gaven meerdere andere begeleiding het op. Anita heeft altijd geduld gehad voor mij, gaf niet op en heeft mij geholpen te realizeren waar ik hulp nodig had. Af en toe was het even knokken, maar ze hield vol, en daar ben ik zeer dankbaar voor.
